JULGODIS

Bilder från förra året, men fyfan vad jag längtar till julafton och nyår! Huda ska vara med mig och min släkt/vänner osv. Kommer bli niceeee! 
 

ÖGONBRYN GÖR SKILLNAD!!

Fick en kommentar för ett tag sen om hur jag gör mina ögonbryn, alltså hur jag noppar dom osv. Och jag fyller ju i mina ögonbryn med ögonbrynspenna och ögonbrynsskugga efter mina egna ögonbryn. Och när man ska noppa ögonbrynen måste du ju "odla" dom. Alltså låta dom växa ut. Och jag går efter att ögonbrynet ska börja där mitt öga börjar och gå upp diagonalt med min pupil. SNYGGA ÖGONBRYN GÖR SKILLNAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Om ni inte fattar min text så visar jag bild:
Sedan kan ju tjockleken variera. Jag har lite tjcokare en den på bilden hehe..
 
Och för ett år sen såg mina ögonbryn ut såhär: 
hahahahaha fyfan
 

HELG

Tjenare! Sluta vid 2 idag, vilket var skönt, sen vid 3 så hade jag utvecklingssamtal. Gick väl bra. Och nu ska jag inte göra nånting, har verkligen ingen lust att hitta på nått just nu... Är trött och har typ ångest för att de är så mycket med skolan.. Så skönt med helg alltså!


MALLORCA

När vi bilade till Formentor. Riktigt jävla fint och mäktigt.


Cala Anguila i Porto Cristo.
Nån random vik haha.
Cala Millor, standen där vi bodde.
Uppe i luften, yeaaah.
Mallorca flygplats.
Underhållningen på planet!
 
 
 
 

SAKER NI KANSKE INTE VISSTE OM MIG

 Jag har varit 5 cm ifrån att gå ner i spagat hehe
 Jag älskar choklad, speciellt riesen (som alla mina vänner vet)
Pic_200440537_large
 Jag HATAR finnar
 Och jag petar jämt sönder dom.. TAGGA ÄRR!
 När jag var liten kladda jag med tuggummit i mitt hår så jag fick klippa håret heheehehheheehheeeeeee
Tumblr_me2dssg3ir1rlt3n8o1_500_large
 För ett år sen tyckte jag att jag var as ful i toffs, hade jämt luggen hängandes, men nu tycker jag det är snyggt att ta med luggen i toffsen.
 Jag gick på "gymnastik" när jag liten, alltså typ 4 år
 Det är fan precis att jag blir klar när jag fixar mig till skolan innan jag måste gå till skolan
 Jag äter sällan frukost när det är en skoldag för att jag inte hinner
Dsc0210_50b485cae087c31b1087cb93_large
 Jag är 171 cm lång och väger 53,4 kg
 
 Jag fryser ganska ofta
 

REMEBER ME? I WAS YOUR FRIEND WHEN YOU WAS SINGLE..

Gammal bild, men whatever 
 
» Skola från 8-15 idag då som vanligt nästan! Ingen sovmorgon idag heller hehe! Fick skjuts som sagt av pappa och gick hem med Huda & Ida! Så jävla gött att inte ha prov mer den här veckan, fast har biologi komplettering, för att jag och 10000 andra i klassen fick F på det provet hahahaah, så jävla sämst. Får reda på fysik provet imorgon med, kommer så minst D tror jag! wieieiee.
 
Nu ska jag kolla de två sista avsnitten av "Portkod 1321" eftersom jag missa det i tisdags och inte orkat kollat på det förens nu;) vi hörs

LÖSHÅR IMORGON

Asså förlåt men, jag suger verkligen röv på och blogga.... Har iallafall nys duschat, och ska lägga mig i sänga snart! Pappa skjutsar mig till skolan imorgon som tur är, så jag kanske tar i löshåret imorgon om jag orkar hehe!  godnatttt

AWESOME

Haft träning nyss, gick skit hehe! Skolan idag som vanligt och hade kemiprov, gick asa bra! Slutade två och gick till Ralfs med Huda, Kevin och Max! Trevligt folk de där hihiii, hejdå


KEMIFUCK

Har pluggat kemi i tre timmar nu typ, annars har jag sovit hela dagen.. Bloggar as dåligt men jag orkar inte haha!;) Nu ska jag ta en macka eller nått och sen sova! Lovar att jag bloggar mycket imorgon, puss


TEATER

Kollar teater i folkets hus, de suger..,


REST IN PEACE


GLASSIGT

Ska ta och äta lite glass och sedan sova, puss!

vgdhthtyjhty

 några bilder från instagram, heter juliafosho där
 
Förlåt om jag inte har bloggat förens nu! Men har varit på sammandrag och på breddläger i volleyboll. Volleyboll hela jävla helgen... Nu ska jag äta kebablåda //// en utmattad julia
 

LÖSHHÅR BRE

Alla ni som såg mig på Trivsel igårm kan jag ju säga att jag vet att löshåret vart as fail då, men de va bara för jag va stressad när jag satt i det, vart lite för taggad o se hur jag såg ut i det hehehe, men bilden över så ser det dubbelt så tjockt ut än igår, alltså så ser det ut så som på bilden över, ville bara säga det, tja

TRVSELKVÄLL

Grymt bra kväll igår! Gick hem med Isabelle, Huda och Julia igår efter skolan. Sen hem till mig för att hämta klänning, skor och smink. Kolöade postlådan och där i låg det, löshåret :') Följde sen hem Werner så foxade jag mig hos henne. Satt i löshåret (som vart as fail, men första gången ju) så jag stressa och tog i de, så det såg as tunt ut..

Sen kom pappa och hämta oss och skjutsa oss till Huda där hon och Isabelle fixa sig. Fick va där i 30 min för att Bellas hår inte va klart än! Hudas syrra skjutsa oss till skolan, och vid 6 började kvällen.

Kvällen börjades med fem-kamp med niorna, och sen massa framträdanden! Sjuuukt duktiga va alla som deltog!!!

Discot började vid.. Aa ja vene, men det sluta halv tolv och då skjutsa pappa Huda och isabelle hem till huda.

Blablabla, sen sov jag