.

Det vanliga "godnatt" inlägget. Godnatt


Jag lovar och jag svär


när alla säger nej, ska jag säga ja

Hejhej hallååååå, fick veta matteprovet idag. Blev ej godkänd, vart sur som fan. Men vem fan bryr sig, hatar matte så inte så konstigt! :p Kom hem från skolan, gjorde mat (elle ja nudlar..), la mig i sängen och kolla cm. En helt vanligt dag för lilla mig! Väntar på mat just nu, haha känns som jag börjar bli tjock, äter ju fan hela tideeeeeeeeeen. Skkkkk


mupp


sweden rock 2011

Mupp mamma och jaaaaag, hehe osminkad o allt, syns dock ej :p
Ozzy Osbourne klockan 2 på natten <3<3<3<33<3<3<33

and then i realized, i just don't give a fuck


beställt

jeans - 499kr - linne - 129kr - bikiniöverdel - 99kr

Från gina tricot, tack mamma!♥

You

Jag i lockat hår, haha råfult på mig dock! Beställde lite kläder förut från Gina, visar sakerna när de har kommit! Godnatt❤


Criminal minds

Myser ner mig i sängen och kollar på criminal minds, så himla bra! Hade matteprov idag, gick väl skapligt, duger! Haha suger på matte, men det va ganska "lätt" för att vara b-del, brukar inte fatta nått, men den här gången gjorde det de! Tror jag


jonas 15 år

Grattis fulaste vännen, hoppas du får en as bra dag! ♥♥

Fuck ya'll


curly


GRADUATION DRESS

Denna klänning ska jag ha på skolavslutningen, ska ha en jeansjacka över tror jag, eller nån hoddie. Haha får tacka Ida eftersom jag fick låna den av henne, var så snål så jag köpte ingen ny klänning för 500 spänn. Ska "spara" mina pengar till en snygg trivsel klänning istället! Vet inte hur jag ska ha håret men de blir nog bra. Att ha lockar i mitt korta hår ser bara stört ut, meeeeen tror jag ska ha någon hår uppsättning. BYE

Du är nog den

Är i sängen och myser med katten, så go är han!! Men ska typ sova nu, har skola imorgon satt jag måste upp tidigt... Pusstja


yah

image descriptionimage descriptionimage description
solar