Lösögonfransar is the shit


dö nice

 

HEHE


Blä

Godnatt #oplattathår


EFTERBLIVNA

Sexig syrra i bakgrunden heheehehehehe
 
Är hemma nu iallafall! Gött o slippa alla jävla gungningar. Va ju typ 5 m höga vågor förfaan.
 
Jag och mina föräldrar va ju så jävla efterblivna idag på båten.. Efter frukosten så la vi oss i sängarna och igår så sa dom i högtalarna sånt här med säkerhet, och berätta hur varningssingnalen låter om de händer nått. Och sen idag tuta de typ 5 gånger. Vi fick panik, hoppa ut ur sängen och gick upp på däck... TROR NI DET VAR NÅTT ELLER?! Svar nej...haha asså fyfan... Fick ju världens jävla panik, börja typ tjuta hahahahahahah, jag döööööööör. Aja, efterblivna familjen här jao

mums

godaste

Ganska så nice

Sitter i fören typ och dricker drink Hehe, guuuu va gött, helt ok!


:PPPP

Chillin' on the boat


VÄNTAR PÅ MAT

Har åkt buss i över en timme nu, så ska äta lite mat hihi! :D


Oct. 28, 2012

Haha har packat klart nu, för imorn blir det Birka!!! Ska vara där en jävla natt och jag har packat för 3 veckor typ...:(

Riktigt nice med pool på båten o allt med, hihi:D ska sova nu, nu jag kommer upp imorn.. Puss!


Q/A

Q:

1. Vad är din favorit mat? 
2. Brukar du träna ofta? 
3. Favorit kanal? 
4. Favorit film? 
5. Favorit serie? 
6. Hur är du som person? 
7. Vilka är dina bästa vänner? 
8. Har du killkompisar? 
9. Vilka umgås du med i din klass? 
10. Tycker du om din klass? 
11. Favorit lärare? 
12. Favorit ämne? 
13. Bruna/blåa ögon? 
14. Blond/brunett/svarthårig? 
15. Är du singel? 
16. Om du är de, vill du ha förhållande? 
17. Är du oskuld? 
18. Vilken skola går du på? 
19. Vilken klass går du i? 
20. När fyller du år?:)


Förlåt de vart många frågor, men du ville ju ha många :$ älskar din blogg Julia, kram!


A: Haha lugnt! Jodå de ville ja hehe. Tack så mycket, kram!

1. Det står nog mellan pizza och kinamat, men om man måste välja så blir det nog kinamat!
2. Nja, asså jag tränar ju volleyboll två gånger i veckan, men händer också att jag är ute och går i en halvtimme per vecka med!
3. 3an, 5an, 6an och MTV!
4. Thor och LoL!
5. Criminal Minds hihi! :D
6. Kan vara ganska sur ofta, men det är bara för jag ibland vaknar på fel sida (alltså ganska ofta hehe), men annars är jag ganska glad och försöker göra andra glada!
7. Mina bästa vänner är Tilda, Huda och Ida, men har många vänner som är närmre än andra.
8. Ja gud ja! Självklart jag har det haha!
9. Huda, Julia, Isabelle och Lovisa. Händer att jag umgås med vissa killar också, men mest med tjejerna!
10. Jaråååå!
11. Det är nog Maggan och Maarit!
12. Måste nog vara SO och biologi som jag har mina favorit lärare i.
13. Om jag har de eller om jag föredra de? Isånnafall blå ögon som jag har, fast egentligen har jag blå/gröna, typ melerade., och vad jag föredrar är blå det med!
14. Om det är så som det är över så är det Alla på båda hehe. 
15. Stämmer bra deee
16. Skulle vart mysigt
17. Ja, jag är oskuld
18. Stora Valla Skolan
19. 8A:1!
20. 22 juli!

Q:frågor: 

vvad heter dina föräldrar? 
va heter du i andra namn? 
hur bred är din säng?:$ 
vilken är din favorit artist/skådespelare/skådespelerska 
är du nöjd med ditt utsende? 
vad vill du bli när du blir stor? :))

A: 1. Min mamma heter Pernilla, och min pappa heter Tomas

2. Anna och Jenny, dock heter jag bara Anna på Facebook av en anledning som mina närmste känner till hahahahahah

3. Haha vilken fråga! :D Men den är 90 cm bred!

4. Har nog ingen favorit artist, men om man måååste välja så tar jag Lana Del Rey, Swedish House Mafia (dock en grupp, men det skiter väl jag i *badass*) och sen ingen mer. Favorit skådespelare är Chris Hemsworth, och skådespelerska är nog Jennifer Aniston.

5. Ibland, ibland inte, duger väl i krig
6. Oj den var svår hehe! Men vill heeeelst bli en Victoria Secret Angel (kommer dock aldrig bli, men drömmar kan man väl ha.)

this or that

vatten/mjölk 
USA/England 
vitt/svart 
hus/lägenhet 
svag/stark mat 
godis/choklad 
cola/fanta {ingen}

(Den som är vald är med fet-stil)


 

Q:Är Huda bäst? ;)

A: Nej fyyyyyyyyyfan! ;) haha jodå, de är du Huda, pusspuss!


 

Q: Vem är den snyggaste killen du vet?
A: Chris Hemsworth, lätt!!



Q:Finaste tjejen och killen i degerfors och karlskoga både 97or och 96or ? :)

A: Finaste 97an tjej i Dfs: Alice Sjöberg, Filippa Nordström och Julia Hahne
Finaste 97an kille i Dfs: Haha typ Erik Sachs

96an tjej i Dfs: Ida Eriksson 
96an kille Dfs: Timmy Persson och massa fler, orkar inte nämna alla tyvärr

Finaste 97an tjej i Kga: Sandra Dimberg och maaaaaassa fler! Vet inte så många 97or i Kga menmen!
Finaste 97an i kille i Kga: Vet ingen hehe

96an tjej i Kga: Haha jag vet inte :(
96an kille i kga: Robin Gustavsson!



Q:Hur ful är du på en skala 1-10?
A: Hej Huda, skala 10, dudå?



Q: vilka bloggar läser du?
A:TJA KLARAAAA! Haha läser jätte många, men din framför allt;) Har gjort ett inlägg om det här! + Tilda blogg som ej är med i inlägget, och den bloggen är privat hehe! puss på diiigg

 



Q:BesKriv din vän TIlda :P
A: Jävligt ful tjej som suger som fan:P Nejdå, min underbarasta bästavän, min cpkompis som jag kan skratta så jag får ont i magen, som vi då får JÄMT när vi är. Dessutom är vi släkt, vilket blir ännu bättre. Vi är nästan som systrar, välrdens bästa är du, älskar dig.



Q:
1.Är du singel eller har du ett förhållande? Motivera ditt svar! 
2. Har du någonsin tänkt på att bli modell? 
3. Photoshoppar du dina bilder mycket, eller bara lite? Och isåfall, vad brukar du photoshoppa? Ögonen, håret, kroppen? Förklara! 
4. Vad gillar du bäst, att fotografera eller att bli fotograferad? 
5. Vilka länder har du varit i? 
6. Tränar du någonting? Isåfall vad, och hur ofta? 
7. Hur lång är du? 
8. Vad väger du? 
9. Var köper du oftast dina kläder? 
10. Vad brukar du göra på din fritid? 
11. Tycker du att du själv är fin? 
12. Vad är din favorit färg? 
13. Kan du sjunga? 
14. Är du oskuld? 
15. Vilken är din favoritfilm? 
16. Kan du berätta något om dig själv som ingen vet? 
17. Vilket är ditt favorit plagg? 
18. Har du någonsin tänkt på att videoblogga? Och ifall du har det, men tvekar.. Snälla kan du inte göra det? Skulle vara super kul, för du är väldigt fin och det känns som om man får lära känna dig bättre. 
19. Vad är ditt mellan namn? 
20. Vilken är den roligaste reklamen tycker du? 
21. Vad är ditt favoritdjur?


 

A: 1. Jag är singel, och ja, det är jag för att jag inte har hittat den rätte än!;)

2: Jodå! Det jag vill med hihi

3. Photoshoppar inte alls? Asså vafan.. Jag använder picmonkey, men bara för att lägga på effekter. Jag kan inte ens photoshop, ingenting. Vet bara hur man gör headers, men det är ju asssss lätt. Så..?

4. Att bli fotograferad

5. Cypern 3ggr, Grekland 2ggr, Spanien 2ggr, Norge, Finland, Danmark, Egypten, Storbritanien.

6. Ja! Jag tränar volleyboll två gånger i veckan, plus lite pw ibland i 30min

7. Nästan 170 cm!

8. Typ 53 kg tror jag

9. Inne på Gina, H&M och bikbok, ibland Monki, men inte så ofta!

10. Vara med vänner, datorn, plugga (hehe sk) och ingeting

11. Jo ibland

12. ROSA!

13. Haha nej, om jag sjunger så spräcks era örgon, seriöst..

14. Jaa

15. Lol och Thor!

16. Haha nää ;)

17. Har inget speciellt klädesplagg, men mina blåa jeans från Gina är en favrorit som jag använder ofta! ;$ plus en bh som jag älskar

18. Nej det har jag faktiskt inte! Har inte trott att någon ens skulle uppskatta den haha! :( Åh tack du! Kan tänka på saken;)

19. Anna & Jenny

20. Haha vilken fråga! Med Judit och Judit mååååste man ju bara älska! Och ÖB reklamen haha! :D

21. Alla kattdjur som finns



Q:
Gillar du anal sex?

A: Ahhh som fan!


Q:

Gillar du katter? :--) svara ärligt :--)

A: Jag älskar katter :--) Själv då? :--)))))


Q:
BesKriv inte din vän TIlda :--)

A: Okej


Q:
Vad tycker du om mig? /mamma Mia!!! ;)

A: tja Hudaaaaaaaa! Min underbaraste bästis som jag älskar över hela mitt hjärta. Har alltid så jävla roligt med dig min lilla abofinne. Älskar dig habibi


Q:

1. Vad har du för bh-storlek? 
2. Dröm resa? 
3. Nämn två snygga killar som går på valla 
4. Snyggaste 98an i Karlskoga? 
5. Vem är din förebild/ikon? 
6. Vad gillar du för musik? Pop, rock osv 
7. Vad har du för kamera, och vilka objektiv har du till den? 
8. Vill du skönhetsoperera dig när du blir arton? 
9. Har du något tatuering du skulle vilja ha? Och vart vill du ha den?

Q:

1. 75B

2. Att åka till LA i USA!

3. Simon Dagerbäck och Erik Sachs!

4. Vet inte så många i Kga, men Olle Detter och Daniel Klintberg är snygga!

5. Marilyn Monroe♥

6. Lyssnar för det mesta på pop, eftersom alla låtar som spelas på radio är pop. Men äääälskar housemusik, jappjapp då vet ni de!

7. Jag har en Canon EOS 1000D, har tre objektiv, 50mm. 18-55mm och 70-300mm

8. Näää, vill nog aldrig göra det. Tycker alla är fina som dom är! Man behöver inte plastikoperera sig, tycker att alla ska vara nöjda om hur man ser ut från början.Bara och acceptera sig själv liksom! Plus att det är jävligt dyrt med, nää, vill nog lägga pengar på annat hörru!

9.Jag skulle vilja ha evighetstecknet i nacken, plus någon text som "formar" symbolen, och en tatuering bakom örat. Ska dock tatuera mina ögonbryn som Isabelle Strömberg har. Vill liksom få "naturliga" utan smink också!


Q:

1. Nämn dom snyggaste tjejerna på stora valla. Klass 9 då alltså. 
2. har du skype? 
3.vem är din absolut bästa vän? 
2012-10-25 @ 21:16:18
Postat av: ANONYMOUS

A:

1: Har redan gjort de, så kolla lite längre upp ;)

2. Ja det har jag! daaaah liksom

3. Har flera, Ida, Huda och Tilda


Q:

Gör väl som alla andra och skriver fler frågor ;)))
1. äru kär? 2. när pussade du en kille sist? 3. vem var de isf? 4. vad älskar du gällande om dig själv? 5. och vad ogillar du? 6. vilka bloggar läseru? 7. Finaste killen o tjejen i sjuan, finaste i kille o tjej i åttan och finaste tjej och kille i nian i Degerfors? 8. Samma som den förra frågan fast i Karlskoga 9. vill du ha kille ellerr? 10. tror du att många tkr du äe fin/snygg? 11. Vem får dig på bra humör i alla lägeen?

hoppa frågorna typ räckte hähä? xD

A: Rätt de!!!

1. Ja! I Chris Hemsworth! hihihi

2. 8 månader sen typ

3. Kan kalla han för "R" SOOOOO KISSIE STYLE

4. Magen hehe

5. Näsan hehe

6. Kolla upppppp

7. 

 

8.

 
9. Ja det vill jaaaag!
10. Nja, det vet man inte!
11. JULIA WERNER♥


Q:

Vem är bäst i din klass? Och vän gillar du mest i din klass? 
Och erkänn att jag är världens snyggaste tjej här? ;) puss fuling :*

A: Jag såklart. DIG SÅKLART!! Ja verkligen ;) ;) ;) ;) puss idiot 


Q:

Vad använder du för smink? Kan du inte visa vilket smink fu använder och hur du sminkar dig?

A: 

Brunpuder, mascara, ögonbrynspenna, ögonbrynsskugga! Jo de kan jag göra! ;)


Q:

Kan du visa i en video hur du gör dina ögonbryn så spetsiga och snygga?

A:

Haha kanske inte video, ser så dumt ut och prata med sig själv, plus att jag har as ful röst! Men tack för komplimangen sötis!


Q:

vilka appar använder du dagligen??

A: Facebook, instagram, FB messenger, blogg.se, 9GAG, Quizkampen använder jag oftast! 

 

Q: 
Jag har hört rykten om dig och Erik Sachs, vad tycker du om honom?:)
 
A: haha vafan? aha okej! Tycker att han är förjävla snygg, snäll o allt dedär!:)


 Q:
Vågar du knulla med mig
A: Mogen kommentar


 
 

HUDAS HOUSE

Ye


KOLLA DÅ

Hehe svaren från frågestunden lägger jag upp vid 22.00, så KOLLA BLOGGEN DÅÅÅ:*

FRÅGESTUNDEN

http://byjulia.webblogg.se/2012/october/fragestund.html#comment


HOS HUDA

Är hos Huda just nu, ska äta paj och kladdkaka hehe ;) Vi ska kolla på film och sånt med!

Haha och sen på volleybollen så fick jag bollen på min tumme, så nageln typ fick en spricka, så va tvungen och klippa den, har as kort nagel på den, hade ganska långa naglar, men inte nu! Iallafall inte på tummen :(