SAKER NI KANSKE INTE VISSTE OM MIG

 Jag tar åt mig ganska mycket
 Mina ögon är typ skeva, hehe
 När jag var liten ville jag operera in mina öron för jag har utåtstående öron, och stora..
 Jag har aldrig haft problem med att skaffa vänner
 Jag har glidit ifrån ganska många som jag umgicks med 2009 och senare år
 Ända sen jag började valla så har jag brytt mig extremt mycket om mitt utséende
 Orkar seriöst inte med att klä mig snyggt vissa dagar, slänger oftast bara på mig nått!
 Jag tröttnar mycket på min garderod, älskar när man får nytt i början, men sen vill man bara ha nya snygga kläder..
 Jag är lite bortskämd
 Jag har en vägg som är fullt med Marilyn Monroe
 Jag är stolt över mitt arbete i bilden, wihu
 Jag längtar tills Trivsel

 Jag stör mig på folk som tror att dom är så jävla bra
 Jag stör mig också på att folk särskriver, "mej, "dej" "sej", så fult, trodde man kunde stava korrekt när man va över 10
 Jag känner mig obehaglig när jag typ idrottar eller nått, det känns som jag har 3 meter långa armar, så är typ rädd att ta ut rörelser
 Jag är extreeeeemt spruträdd... Typ tjuter innan. Men har kommit över den fobin liiite, men bara lite, alltså, inte mycket hehehe
 Jag säger "yeman", "värsta ä ju", "typ", "bög" (haha...), "idiot", "ey idiot", "din jävel" och "asså" nästan jämt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback