GOTT NYTT ÅR


TRÄNA

Fyfan va slut jag är... Har tränat 6 timmar på tre dagar... Fyfaaaan är så jävla utmattad att jag bara vill lägger mig och sova...

Hade iallfall träning klockan 11 med u-17 laget, de är sm-kval i Göteborg i januari så de ska bli skoj! Nu ska jag bada badkar och sånt, pusshejjjj


I LINDESBERG

Har varit på disktrisk träningsläger typ, idag och igår! Jobbigt men kul! Aja hejdå, har så jävla tränigsverk i röva nu och sen är jag så jävla trött o skit...


SVAREN

Orka inte vänta längre, så svarar nu :PPP

Q:hur gammal är du ? 
A: 14 år och 5 månader
Q: vart bor du ? 
A: I Degern
Q:favo dricka? 
A: Har ingen typ, men hallonsoda för dom andra e äckliga as fuck
Q:röker du ? 
A: Ahfan, röker på som utta helvete!!!
Q:tar du droger? 
A: Nej.....
Q:dricker du alkohol ? 
om ja 
föredrar du 
sider elr öl 
mojito elr leguana 
A: Inget helst, och lär dig stava till cider btw :ppp
Q:hur många killar har du haft sex med 
A: 100000 minus 10000, alltså 0
du ser ut som en hora 
A: haha de gör du nog också ditt luder
ojj 
du e vacker 
A: K
Q:vill du ligga med mej 
A; Aldrig 

Q: det var längesen jag såg att du har bakat, du som typ älskade o göra cupcakes haha :D 
tycker du det fortfarande är kul? =)
 
A: Haha ja de var längesen höhöh! Ja det tycker jag bara att jag inte har tid och ork till att baka längre haha:D

Q: vad vill du bli när du blir stor? :)
 
A: I don't know maaan! 

Q: hej, är fjantig och har som anynym, ok? 
A: OK!
1. vad heter du i andra namn? 
A: 1. Anna & Jenny
2. vad använder du för smink? 
A: 2. Som dem flesta antar jag? Men typ masacra, puder, ögonbrynspenna och ibland concealer om de behövs!
3. vilka appar använder du för att få bokeh på dina instagram bilder? 
A: 3. Appen heter Pixlromatic
4. vatten/mjölk (den kursiva är den som jag har valt:p)
5. kläder/smycken 
6. du har så fint rum! men var har du fått alla marilyn monroe bilderna ifrån? 
A: 6. Tack! :D Från min morbror, han hade typ 45245645 almanackor som var med Marulyn Monroe, så jag tog ut några sidor ur dem! 
7. vad är ditt favorit godis? 
A: 7. RIESEN!!!!
8. är du kär? 
A: 8. Nepp!
9. vem är din favorit artist? :D 
A: 9. Har ingen. Tror jag
10. är du bra i skolan? 
A: 10. Duger!
11. är du nöjd med ditt utseende? 
A: 11. Ibland, ibland inte. Har typ bra ansiktsdagar ibland hahahahah

det var mina frågor de :D hejdååå :)
A: BAAAIIIIIII

Q: är du på g med nån?
A: Ne
Q: 1. Längd? 
A: 171 cm, ser dock as lång ut på bilder, men de är bara för mina vänner är så korta:PPP nämner inga namn (HUDA OCH TILDA) :pPpPp
Q: 2. Vikt? 
A: 53,4 kg..
Q: 3. Oskuld? 
A: Jajamen!
Q: 4. Favorit mat? 
A: Thai och kinamat!
Q: 5. Snyggaste på valla? 
A: Erik Sachs, lätt:P
Q: 6. Bästavän? 
A: Tilda, Ida och Huda (inte på topp med dom två sista men endå..)
Q : 7. Vad ska du göra på nyår? 
A: Antingen vara med Huda och släkt osv, eller med Bebbe o dom, vet ej ännu!
Q: 8. Vad heter du på instagram? 
A: Juliafosho heter jag på Instagram!
Q: 9. hur många vänner har du på facebook?
A: 583 st 
Q: 10. Favorit blogg? 
A: Tinkerbella.se, kenzas.se och canonbra
Q: 11. Vilka bloggar läser du? 
A: Mina vänners, dom kända och sen många från Karlskoga, blandannat Amanda Nilsson och Sarah Engström :D

Q:12. Tycker du om din klass? 
A: Till och från..
Q: 13. Bästa killkompis? 
A: Albin Bergman! :')
Q:14. I vilka länder har du varit i? 
A: Grekland (2ggr) Spanien (2ggr) Cypern (3ggr) Norge, Finland, England! Har säkert glömt någon nu haha
Q: 15. Är du flygrädd? 
A: Ibland :/
Q: 16. Lider du av något? 
A: HAHAHA säg nått ja inte lider av :PPPPPPPP
Q: 17. Brukar du få många finnar? 
A: Hahah jaaa.... usch, jobbigaste som finns föfan
Q: 18. Favorit sport? 
A: Volleyboll bre
Q: 19. Har du en iphone? 
A: Ah de har jag
Q; 20. Vad har du för dator?
A: En Packard Bell haaha



orka mitt liv


WEAPON

CAZZETTE – Weapon (Radio Edit)
Vet inte varför, men blir så jävla glad av låten. Så jävla skön!!!!
154944_374265789335044_486170759_n_large

WELCOME TO TOMORROWLAND

 

HAHAHAHAA FRÅGESTUND BITCHES

Härmar alla andra :PpP

SOMMAR

höhöhöhö dom där piercingarna är sönder:pPpPpPppPPpPpP

senaste från instaaa

JULIAFOSHO@INSTA

DANSA BONNE DANSAAAAAAAAAAAAAAAA

Tjenare babeeeeessSssSsss!! 
 
Haft en sådär jul. Fick ju allt innan ju typ.. Men fick ju löshåret och Rihanna biljertterna i förtid! 
 
Men på Jul så fick jag lite onödiga grejjer ::):):) (SKRÄLL MORMOR) Fucking handduk o shit, herreeeee..:PP
Fick smink, kläder, pengar, SIMS, godis, smycken, hårgrejjer, saker till rummet och en as go filt. Kommer fan bli beroende av den, hohohoh!:p Nu lyssnar jag på Justin Bieber, och är dö trött för jag vakna klockan 2 idag. Fatta inte hur jag kan sova så länge jao:p Fan va oseriös ja är.
HEJDÅ 
 

WIE

Hahahaha så ful bild!!

» Håller på och fixa mig just nu, men har typ beslutångest på vilken klänningjävel jag ska ha på mig hehehe! Plus att mitt hår känns så jävla tunnt just nu för det är ny färgat och sen tror jag att jag har migrän. Har haft ont i huvet och i ögonen i två dagar i rad nu så de känns inte så nice,...
 
Just nu kollar jag på Tomorrowland After movie och får rysningar, de ser så jävla mäktigt uuuuuuuuut, Vill och dit :( Ska lätt åka till Beligien när jag är 18 och vara där... FUCK YEAH
 
Får hoppas ni får en as skön jul! PUSS

GOD JUL

Ska snart till mormor och morfar och fira jul och äta mat osv! Öppnade två julklappar imorse och där i var det ett Sims och tightsbyxor eller hur fan man ska säga hahahah. Mina andra gick sönder så fick ett par nya!Inget jag önskade mig men de behövdes haha! 
 

HEHEHEHHE


100%