Örebro

haha ingen mascara o grejjs!:( Men år i Örebro nu och ska shoppa i Marieberg! Känns som att jag shoppar hela tiden nu, men vafan!


∞ forever young


Sommar på riktigt

Varit ute hela dagen, solat, lyssnar på musik och ätits glass. Jätte skönt väder idag verkligen! Sedan åkte jag, mamma och pappa och tog ett dopp i Möckeln. Nu väntar jag på mat för är meeeeega hungrig så jag dör.:( skriver snart, pusstja


just epic

 

Woho

Ben & Jerry's i handen och en film på de, livet<3333333


mina kära vänner, vad skulle jag gjort utan er? <3


Tar natten

Godnatt mina fina


Filé oscar

Fyfan va mätt jag är nu, men så jävla gott!


Sticker ut

Dra till bosna för att käka med familjen och släkten! Göötttgöött


Grekland, Kreta - Kolymvari

Ett helt år sen vi åkte hit♥

WE HEART IT BILDER

Jag suger på och blogga. Men ska bli bättre imorgon :PpPP

Livet leker!

Shit vad jag suger på att blogga, men uppgraderar ganska bra på instagram, @juliafosho heter jag där :pPpp


Hästridning och biomys

Bild från instagram ;p Och ponnyn Katla❤ HOLA! Igår red jag ponnyyyyy, de var så jävla kul. Har inte suttit på en hästrygg på 8 år typ, så de var skönt att rida igen! Var på bio med Tilda, och där var Erik och Isak, och då satt vi med dom. Fyfan va bra "Batman - the dark knight rises", sjukt sevärd!


Hår

Saknar mitt hår otroligt mycket, men de va ändå bra att jag klippte mig för de va ju dyng slitettttt!! Vill ha långt hår:(


Du lät mig förlora för och lära mig och vinna

Vet att jag suger på och blogga men jag orkar fan inte!;p Ligger i sängen med kattn som e mysig! Skriver sen när ja vaknar, puss babes