lördag och bröllop

Nu väntar jag på att Werner och Huda ska komma förbi, och sen drar vi till kyrkan för att gå på bröllop! Alla kommer vara så himla fina

sova och äta

Asså de är sjukt hur extremt trött jag är! Ligger i en gungstol som jag har i mitt rum, så himla skönt i gunga i den. :') (hahahahahahha misstoooooooooolk..) Funderar på att gå ner till mi familia och äta jordgubbar. Sen ska jag sova!
 
Imorgon ska jag på bröllop. bästis-idas mamma och hennes saombo ska nämnligen gifta sig. Ska självklart ta med mig kameran och ta lite fina kort. Jgag har inte varit på ett bröllop på typ 6 år och de blir andra gången för mig att gå på bröllop. NU SKA JAG ÄTA JORDISAR

sötnosen och jag<3

VÄRLDEMS SÖTASTE
 
Har haft så himla roligt idag på komfam, den roligaste faktiskt. Min grupp hade anakt, och då så får mn välja musik och sen ska man läsa psaltarsalm 121, fader vår och massa grejs.musikpasset var väldigt kul, för min lilla buddy Robin var rolig, han sjöng högt och fult. Han skrämmer mig hela tiden också, SNÄLL DU ÄR!!  :(  Sen kom pappa hem med ett nytt tagentbord till mig. Hahaha liggger i sängen och det är ganska långt ifrån skämen och han köpte ju ett trådlöst, så jag ser inte vad jag skriver, de blev nog lite stavfel :pPpp Nu ska jag kolla cm! <3<3<3<3

king of hearts

Fan va snygga dÅÅÅÅ!
 
Rätt okej idag på konfan. Körde nån lek, haha de var nog den knäppaste leken jag har lekt iaf... Har inte fått tillbaka min iPhone än. Så jag kommer ju vara handikappad ett tag till.. Men ska ha med mig pappas iPhone till lägret. Funderar på att byta grupp på konfan ocksååå, men ja vene. Och jag har jävligt tråkigt nu, har inte varit med någon på hela sommarlovet. Tilda är i Grekland, så jag är ju inte lite avis heller?!?!? :(

tessieeiee

Vaknade upp tidigt som vanligt för att hinna med konfirmationen. Ska förmodligen börja packa tills lägret. Kommer ju bli as kuuuuuuuuuul. 

heieiehei duckface

Konfirmations vecka, och min mobil har inte kommot än... Blir så jävla arg för de har gått 3 veckor snart!!!!!!! Hhar städat i mitt rum idag, och möblerade lite om. Flyttade skrivbordet bara, de känns mycket fräshare nu!  På söndag ska jag på Gudtjänst med konfan. Den dagen ska vi på läger också, de ska bli keeewwwl. Kommer ju dock ha med mig pappa iPhone, men de finns ingen täckning där men ändå. Får bara hoppas att de blir bra väder så man kan bada, DE FÅR INTE REGNA I ALLAFALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

cooling

wohooo, jag e cool

Yes I did, yes I did. Somebody please tell him who the ‘f’ I is


shoopingnggnnggggggg

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
+ Två klänningar, en när jag ska konfirmera mig, och en till Spanien. (långklänning)
Var till Örebro idag. Köpte grejjer för över 1000 spänn, men lätt värt! Blev lite nödvändiga jeans, linnen o sånt. NYTT PUDER OCKSÅ! De andra råka jag tappa i golvet så det är bara "smulor".. hehe. Idag ska jag lägga mig tidigt för ska ha konfirmation imoron bitti. Haha orkar inteeeeeeeeee.
 
 
 
 
 

va gullig man va då

Ehm, ja ni ser väl själva att dessa är ganska gamla? Hehe jag var ju ganska söt för 2 år sen. Syns ju dock att de INTE är jag. Har ju förändrats så mycket på senaste tiden;) 

IF I JUST GAVE ONE


bass makes that bitch cum

Asså, vädret suger verkligen. Har inte gjort något på sommarlovet förutom att ha konfirmation.. Diggar förövrigt Skrillex, och ska snart kolla Criminal Minds. Haha asså åh mitt liv <3<33<<3<3

midsommar

Var hos familjen Andersen och firade Midsommar. De blev färskpotatis,sill,köttbullar o allt de där som "lunch", sedan gick jag, Erik och min kusin Oliwer ochg bada i bubbelpoolen, haha mamma blev så jävla sugen på att köpa en såndan, och det kanske blir de också!! Bada jätte många gånger, 1,5 h för varje gång vi bada typ, eller mer än en timme iallafall. Sen till middag blev det grillat! Såååå goootttttttttt. Sedan framåt natten vid 1 så bada vi igen. 40 grader!!!!!! Hoppas ni har haft de brararaaaaa

woho


woho