Automatic

Pratade nyss med Ida i telefon. Riktigt niiiiice. De har varit as gött väder idag med, så jag och Huda gick en lång promenad runt hela Degerfors.. Haha skratta typ hela tiden, men nu ska jag spela Sims och sen kolla criminal minds. :$ pusstja


Stekarn

Är ute i 22 grader och steker! Så himla härligt väder så jag dööööör!!


One more time

Myser med katten just nu. Ska snart släcka och sova. Imorgon (eller idag, de är ju natt :p) ska jag förmodligen vara med Huda. Hoppas de blir lika bra väder som det va idag (eller igår.. :p)


världens bästa

Jag saknar våra stunder så jävla mycket, jag älskar er.♥

så jävla snygga så jag dör


våååår


Dette blir min lördag som jag missade igår..

Har handlar massa gottigheter, typ riesen, jordgubbar, choklad och nudlar! (:$)


Ur iPhonen

Sitter ute i solen och ska gå och köpa glass. Så himla vaaaaaarmt!!


POOR RONALDO MAHAHAHAHHAHA


Läggdags


Coola iPhone familjen


Syrrans, pappas, min

Yeaaaaaaaaah, nästan alla jag känner äger en iPhone, hela min tjejkompis-krets har de. Haha ska ta kort och visa er någon dag, för de är ju kul. Okej vet inte hur detta inlägg blev nu, lite knasigt meeeeeeeeeen, aja hejdå, nu ska jag äta godis, juste jag har ju inge godis.. :):):):):):)


Pink lips

Okej, det började med att jag sov bort hela dagen, jag vaknade kolckan halv fem nämnligen... Så länge har jag aldrig sovit. Jag lade mig typ 1, och sen sov jag i 15,5 timmar. MYCKET BRA JULIA! typ..

Thanks God it's FRIDAY

Cypern 2009
Kreta 2008
Egypten 2010
Kreta 2011
Lite bilder från olika semstrar jag har varit på. Och ja, jag reser varje år, hehe. ;)

Lite random bilder

Lite bilder från förra och detta året. Har nästan ingat att ta kort på just nu, därför kommer det ganska mycket bilder på mig själv, haha.. Ska ut nån dag och ta lite bilder och sedan visa upp här! Hade tänkt att åka på U-21 kval när min syster spelar volleyboll nånstans, kommer inte ihåg  vart haha.. :p Fast om jag skulle med skulle jag redan sovit nu hehe.

So fucking true