Nyss badat


autumn


tja

hejhej

nya jeans

Hahahahaa dessa va de ända jag fick med mig från Örebro. Fasta på en kina restaurang, för vi åt buffé. Stan stängde tydligen klockan 4 så vi hann inte gå på hm eller bikbok.... Va på IKEA och så med. Aja hejdå, sur nu

Örebro imorn!

Tar natten nu och imorgon (idag) väntas Örebro med mammi för shopping för en gångs skull! Måste köpa nya snygga kläder! Nattiiii


gräjjor

haha till er som orkar läsa!

 

1. Hur gammal är du om fem år? 19!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?Huda hihi

3. Hur lång är du? 168 cm typ

4. Vilken är den senaste filmen du sett? The Avengers

5. Vem ringde du senast? Huda

6. Vem ringde dig senast? Syrran :p

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Ja"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?  smsa!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? De är varken gifta eller skilda

10. När såg du senast din mamma? 20 min sen

11. Vilken ögonfärg har du? Blå grön

12. När vaknade du i dag? Haha vid 6.40 typ

13. Vilken är din favoritjulsång?  haha vene

14. Vilken är din favoritplats? Utomlands

15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhuset

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Då är jag 24 år, bor antagligen i en lägenhet hihiiiiii

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mardrömmar hehe

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? åt en bild

19. Hur stor är din säng? 90 cm, vill ha 120 cm sääng

20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär!

 

 

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor och tröja

22. Hur många kuddar har du i sängen? 5 stycken 

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Vilka städer har du bott i? degerfors

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor

26. Är du social? Ja, nästan alltid!

27. Vilken är din favoritglass? ben & jerrys - chocolate fudge brownie <3333333333

28. Vilken är din favoritefterrätt? banana split :p

29. Tycker du om kinamat? som faen

30. Tycker du om kaffe? Nej

31. Vad dricker du till frukost? jucie eller oboy 

32. Sover du på någon särskild sida? jag sover åt vänster sida mot väggen

33. Kan du spela poker? ja

34. Tycker du om att mysa/kela? Ja, men vem ska jag göra de med är ju frågan:p

35. Är du en beroendemänniska? Ja, det finns vissa saker jag inte kunde vara utan hihi

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, eller inte direkt känner men jag vet vilka de är

37. Vill du ha barn? Ja

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, spanska 

39. Har du någonsin åkt ambulans? nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Oftast havet, beror på om de är mycket koraller o så, då badar jag INTE

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder 

42. Äger du dyrbara smycken? Jjaappppppppp

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? hollywood fruar, criminal minds, top model, haha :D

44. Kan du rulla med tungan? aa

45. Vem är den roligaste människan du känner? dennis!

46. Sover du med gosedjur? haha ja

47. Vad har du för ringsignal? Någon Iphonesignal

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?  Ja, det tor jag

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en stol

50. Flirtar du mycket? naaah

51. Kan du byta olja på bilen? Nej

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste? flugornas herre som vi måste läsa i skolan...

54. Läser du dagstidningen?nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning? neeeeeeeeeeeeee

56. Dansar du i bilen? Ohja!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? vene

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? hahah ingen aning

59. När var du i kyrkan senast? två veckor sen, på nattvard.. med konfan

60. Vem är din favoritlärare på högstadiet? maggan!

 

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? ingen aning!

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? typ huda hihi!

63. Vad lyssnar du på just nu? don't you worry child - SHM

64. Har du varit med i tidningen? Ja

65. Vad är det konstigaste du ätit? typ bläckfisk bläääääääää

66. Vem såg dig naken senast? typ i duschen i skolan för ett jävla tag sen

67. Vad är det för färg på din tandborste? rosa

68. Hur imponerar man på dig? Med humor, det går alltid hähä

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? brukar inte ringa någon, jag vill inte att någon ska få reda på när jag är ledsen, men jag brukar smsa

70. Har du någon piercing? Ja i navel och i öronennn

71. Din största vinst? ingen aning sörru

72. Civilstånd? singel tyvärrrrrrr!

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? facebook, blogg,se och massa bloggarm ibland tumbrl

74. Är du fåfäng? japp

75. Ångrar du någonting du gjort? Ja

76. Hur gammal är din pappa? 44

77. Vilket är ditt drömjobb? vet inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? nepp! reser varje år så de e chill!

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv? två katterrrrr

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? jag älskar att skratta, blir sur ofta, är jävligt lat

 

81. Svär du ofta? Ja

82. Sverige när det är som bäst? Sena härliga, varma sommarkvällar!!!!!!!

83. Kan du åka slalom? yemaaaan

84. Vad har du ätit i dag? mackor, nån risgrej i skolan, sen pommes och fläskfilé hemma

85. Vad har du för utbildning? -

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?  magen

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? näsan :(

88. Vilken är din bästa egenskap? glad, snäll (tror jag, hoppas de:p) o sånt

89. Vilken är din sämsta egenskap? kan bli sur ofta

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? marilyn monroe, angelica blick

 

 

91. Saknar du något/någon? Jaa!

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja

93. Vad gör dig ledsen? Svek och när andra har det jobbigt

94. Vad gör dig glad? Familjen och omtänksamma människor;)

95. Har du varit gift eller förlovad? Är bara 14 så jag svaret blir nej.

96. Vad ska du göra i helgen? ska träffa denniiiiiiiisssssss

97. Vad är det knasigaste du gjort?

98. Vad har du för laster? ??????????? va

99. Vem är din förebild? marilyn monroe

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? kolla film tror ja

 


hudas platforms

ögongodis. ska beställa hem sånna här kanske, hihi!

redlips motherfucker

hihi


bestie


kissen

sötaste katten kom och ville va med mig o huda o fota. haha, vet ej vems katt det är med fyfan vad sööööööööööööt!!!

äntligen fredag!

 
 
 
 
Äntligen fredaaaaaaaaaaaaag. Tillägnade den med Huda. Tog lite bilder, eller ja, 200 typ. IHIHIHI. aja puss!
 
 
 
 
 

suger på att blogga men orkar ej


Kyle xy, sen sängen!

Ska kolla Kyle xy nu, och sedan ska jag lägga mig tidigt för en gångs skull! Vill inte se as trött ut som jag har gjort de senaste veckorna. Ser fan dum i huvet ut..


dagen idag

1-2: orienteringsprov... Fick dock A i det hihiihihihi!:') bild 3-4: hemkunskap! Bakade scones som blev sten hårda hehe. KOCKAR ÄR VI HUDA, RIGHT?!


bloggar jao

Öh, de va nån som hade kommenterat och frågat vilka bloggar jag läser. Och ja... Jag läser typ 100 stycken per dag. ;$
 
Men de stora bloggarna som jag läser är:
Kenza Zouiten - kenzas.se
Anchisa "Foki" Wallstörm - fokis.se
Desiree Nilsson - dessies.se 
Isabelle Strömberg - isabelles.nu
Alexandra "Kissie" Nilsson - kissies.se
Amir Akrouti - gaybloggen.com
Angelica Blick - angelicablick.se
Isabella Johansson - tinkerbella.blogg.se
och sen massa mer..
 
Och sånna som jag "känner", och mina närmaste
 
Ida Gredesjö - ida-gredesjo.devote.se
Huda Al-safar - hudaalsafar.devote.se
Klara-Lisa Dau - klaradau.devote.se
Hanna Eriksson - photosoferikssson.bloggplasten.se
Isabelle Stenslätt - isabellestenslatt.devote.se
Filippa Nordström - filippadavida.blogg.se
Astrid Rundberg - astroid.devote.se
Julia Hahne - jjuliahahne.blogg.se
Johanna Persson - johannappersson.devote.se
Ebba Bratting - ebbabrattings.devote.se
Hanna Larsson - believed.devote.se
Jarina Leskinen - jarinafoto.blogg.se
Josefin Leskinen - photojosefin.blogg.se
Ida Eriksson - idaaerikssoon.devote.se
Emmy Määttä - catchyourfeeling.blogspot.se
Felica Gröning - kramtroll.blogg.se
Mirella Malén - letsbehappy.blogg.se
 
plus apa många mer, några från Karlskoga med, men orkar ej skriva hehehehe! :p