punkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

HÄÄLLLOW ESTLAND! Nu när jag inte har något för mig så tänkte jag göra några punkter om mig själv! :')
 
  • Jag saknar min iPhone, kom till mammmmmmaaa.. :(
  • Var nära på att somna på konfan idag
  • Just nu färgar jag mina ögonbryn
  • Jag tror på spöken
  • Jag sover bättre om jag har en kompis bredvid eller om katten ligger i sängen :p
  • Jag har jäääääätte ljusa ögon bryn
  • Jag hatar att se mih själv osminkad, jag är för ful :p
  • Jag har inget tålamod alls
  • Jag äter hela tiden, men blir inte fet (som tur äääää)
  • Jag använder salt till ALLA måltider (utom macka o så mién, till kött,potatis, YOU NAME IT), annars kan jag inte äta 
  • Jag blir brun ganska lätt om jag är utomlands, blev typ svart när jag var i Cypern 2007 HAHA
  • Jag får soleksem på bröstet om jag är i solen för mycket :(
  • HATAR getingar
  • Jag är rädd för fiskar :):)
Nu orkar jag inte mer, för alla meningar börjar ju fan på "Jag", meeeeeeen, ja, har inte så mycket att tillägga nu.. CIAO
Tja, jag har feta ögonbrynisar, men jag sparar, sen ska jag plocka :p
♪♫♬ SEÑOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRREEEE♪♫♬

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback