long distance runner

hihi, snodde pappis iphone, gillar han ibland!♥

Så cool som jag är, så har jag spelat mw3 heeeelaaa dagen! Haha de rullar på, är ju fortfarande nybörjare, men jag är fan inte så jävla sämre än de som är skickliga i detta spel. :p
Handla med pappa nyss, så jag köpte hårfärg och mamma ska färga! Har "ginger"-färg i hårbotten som MÅSTE bort innan skolavslutningen. Köpte godis också för vi ska kolla på film imorgon på skolan och sen dagen efter det så äre SOMMARLOV!!!!!!!!!!!!! Fast kommer sakna alla nior, man börja ju känna ganska många och nu ska de börja gymnasiet, och jag ska börja 8:an, haha undra hur de kommer gå med betyg och allt. ;p

Kommentarer
Postat av: dinkompis

fann va snyyyyyygråå :D

Svar: :*
julia molin

2012-06-15 @ 14:37:40
Postat av: Julia [juliamolin.webblogg.se]

puss robert <3

2012-06-16 @ 14:29:58
URL: http://juliamolin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback